Kızım 3,5 aylık sütüm yetmediği için mamaya başvurdum bebelac denedim onu da içti hip de içiyor Golden goat da içiyor ama hangisi daha iyi hangisi böyle toparlar bebeği kilo aldırır tam bilemedim genelde Golden goat dediler keçi sütlü olduğu için kullananlar var mı acaba bana bilgi verirseniz sevinirim