Yaklaşık 5-6 gündür basımın tepesinde geçmek bilmeyen bir ağrı var ve mide bulantısı da buna eşlik ediyor bi anda elin ayağım boşalıyor buz gibi oluyorum basım dönüyor bazen çeneme yüzüme vuruyor ama basımın tepesi o kadar ağrıyor ve yanıyor ki bebeğimle bile ilgilenemez hale geldim yataktan kalkamadım hiç migren değil çünkü doğumdan sonra migreni yaşadığım için biliyorum ama bu çok baska dün virüsü bile unutup hastaneye gittim acile ama sadece parol verdiler doktorla ciddi birsey olabilir mi gerçekten dayanamıyorum artık dedim biz ilk etapta ağrı kesici veririz ki tomografi çekmemiz icin kusma görme bozukluğu bilinç kaybı yürüme bozukluğu vs bekleriz dedi ağrı kesiciye rağmen geçmezse dedi ama ne geçmesi geçmiyor yarın zaten nörolojiye randevu aldım ama bugün gerçekten kötüyüm böyle bir durumla karşılaşan oldu mu bugün de acile gitsem mi acaba bilmiyorum yarın zaten gideceğim inşaAllah