Kızlar selam bebeğim 40 günlük , 3-4 gündür aktif emmeye başladı, 15-20 dakika emziriyorum ilk 5 dakika baya aktif sonra uyuklayarak emiyor . Ardından 60 cc mama yiyor . Önceden göğüslerimi sağar verirdim çok çıkmazdı 30 cc felan. Sağdığım zaman daha zor emiyor meme doluyken tanzikli gelince ise kolaylıkla . Mamayı bırakmak istiyorum nasıl yapıcam ? Kademeli azaltma mı yapıcam ? Sağımı tamamen bıraktım . Memeden hiç ayırmasam orda kalır öyle söyleyeyim yani 1 saat emer , ben 20 dakika sonra mamaya geçiyorum direk . Hata mı yapıyorum ?