Arkadaşlar kanımda trombosit değerim 476 çıktı dahiliye doktor hematolojiye git dedi ilk defa gidecem çok endişeliyim kan hastalıkları bölümüymüş acaba nasıl bir muayene yapacak hangi kan tahlillerini alacak? Bilgisi olan bilgilendirebilirse bi nebze stresim azalır belki