hangimizsevmedik 80.2 ile başladım. Hedefim hazirana kadar 10 kilo 🙏 hem yaz başlıyor hem de kızımın doğum günü.. önceden diyetisyenin hazırladığı bir listem vardı onu uyguluyorum. Dolu dolu bir liste. İnşallah devamı gelecek bu sefer✅
nurrr34 hangimizsevmedik bnimde 1 hafta oldu başlayalı. 86 ile başladım🤦♀️ diyetisyen eşliğinde bu arada
limonkolonyasi hangimizsevmedik ah ben bnde bugün başladım daim olur inşallah dur demem gerek artık çünki son 4 ayda 7 8 kg aldım 🥲
hangimizsevmedik momqueenn sevgii_123 Femme1 nurrr34 limonkolonyasi binnur37 Haftaya pazartesi tekrar tartılıp burada paylaşacağım sizleri de beklerim🥰
hangimizsevmedik Nasıl gidiyor kızlar. Pazartesi başlayanlar ilk 3 günü geride bıraktı. En zor günler geçti 🥰 ben çok katı diyet yapmıyorum ama dikkat ediyorum tabiki.. çok güzel fit tarifler görüyorum onları da deneyeceğim. İnşallah siz de devam ediyorsunuzdur🌸 peri_1 yasminmomy mutluanneesra nurrr34 zeynep4949 Dfncgdm2022 Nsrn1 limonkolonyasi anne232 Acargun binnur37 nurrr34 Femme1 sevgii_123 momqueenn
hangimizsevmedik Femme1 diyetisyenin ilk haftalarda sadece diyet yap demişti. Çünkü zor gelip ikisinden birisini bırakanlar çok oluyor demişti. Bana da çok mantıklı geldi. 1-2 hafta diyet yapıp alışınca da spora başlamayı düşünüyorum. Zorlanırsanız bu şekilde yapabilirsiniz siz de
zeynep4949 nurrr34 merhaba emziriyormusunuz acaba bende 3 aylık bebeğim var diyet yapmaya çalışıyorum
binnur37 hangimizsevmedik Bende uzun süredir dikkat ediyorum ara ara salıyorum şimdi tekrardan kendimi ikna edip dikkat etmeye çalışıyorum 82den 79 düştüm bakalım şimdi nasıl olucak dikkat edip + sporla ne kadar giderse okadar iyi 😏 Hepimize kolaylık diliyorum 🫠
hangimizsevmedik binnur37 yüksek kilolarda vermesi de kolay oluyor özellikle ilk haftalar zaten eminim kilolarımızın çoğu ödem. Kolaylıklar diliyorum
binnur37 hangimizsevmedik İnan hiç kolay değil hayatımda en fazla 84 kilo oldum oda doğum zamanı 84 ile doğurdum bitti 71 düştüm şaka gibi şuan bu rakamlar benim için …
hangimizsevmedik anne232 istediğimizi yersek istediğimizi giyemeyiz.. ben de aylardır yiyorum bunun sonu yok. Dur demenin tam vakti 👍 yapma
hangimizsevmedik Birazdan eşimin elinde baklava ile gelme ihtimali çok yüksek 🥲 hayır deme vakti geldi artık. İnşallah nefsime yenilmem
anne232 hangimizsevmedik Malesef benimki de öyle ne olduysa evlendikten sonra oldu ve eşim hiç kilo almıyor olan bana oluyor 😓