helinss Kızlar Bebegım 8 aylık doğduğundan beri Mustela kullanıyorum ama içeriği iyi değil diye duydum sizce degıstırsem mi ne kullansam
dmlmrt8 helinss bende doğduğundan beri mustela kullanıyorum hemde her ürününü şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım
yagizmom_ helinss Ben ilk içeriği temiz diye ecowell almıştım ama bebeğime iyi gelmedi doktor önerisi ile mustela kullandım ki çok memnun kaldım. Şimdide chicconun şampuanını deniyorum.
ruveyda_34 helinss doğdugunda unı baby kullanıyordum sonrasında bı arkadasımın önerisiyle biobaby kullandım ve memnunum