user2406 Kzılar esim asker antalyada askeri kaplara nasıl yer ayırttırıyoruz nasıl oluyor o isler biliyomusunuz
hunilimomy user2406 kamp başvuru tarihleri oluyor onlara başvuru yapmanız gerekiyor tarih takip etmek gerekir onun için
Marianne user2406 eşiniz başvuru tarihlerinde başvuru yapması gerekir. Topladığı puana göre çıkıyor diye biliyorum.
_YanakReisinAnnesii user2406 bazı tarihler de başvuru dönemi oluyor diye biliyorum. Sonra da puana göre çağırıyorlar galiba. Bunları biliyorum sadece hiç başvurmadık. Hatta geçenler de başvuru açılmıştı galiba yanlış hatırlamıyorsam.
denimomy user2406 kamp başvuru tarihlerinde başvuru yapıyorsunuz ücretsiz değil çıkarsa ama dışarıya göre çok uygun tâbi
user2406 _YanakReisinAnnesii ya bende bakayım bı eşim hiç kullanmadı puanı vardır illakı bizde otelde oluyoruz ama bunuda denemek istıyorum duyduguma gore memnun kalanlar var
Niyesordunbucevabi user2406 kalmak isterseniz önceden başvuru gerekiyor ama günü birlik olarakta misafir olabiliyorsunuz biz Mersin’e gideceğiz bu yaz.
user2406 Niyesordunbucevabi antalyaya gıttınızmı hiç acaba guzelmi biz otel tuttuk ama bı kac gunde orayı denemek istıyorum ama nasıl yapıldıgını bılmıyorum esımde ılgılenmıyor pek bu konuyla
Marianne user2406 bir denesin tabi. Antalya’da kamp alanı ne durumda hiç fikrim yok. Kendim Akdeniz’de yaşadığım için kamp taraftarı değilim, hele çocukla. Başvurmadan önce kalacağınız yerde çadır, ev, ahşap ev mi kliması var mı bir öğrenin.
hunilimomy user2406 side var bildiğim ama biz zaten Antalya da görev yaptığımız için daha önce ihtiyaç duymadık
user2406 yldrm12 izmirde yaşıyordum saten o yuzde pek ıhtıyac duymadım antalyada otel rez erttım bı kac gunde ordakı kamp yerınde kalmak istıyorum bı bakayım ben
_YanakReisinAnnesii user2406 Çok detay bilmiyorum ama bir tanıdığımızdan duymuştum çok çok uygundu konaklama vs.
yldrm12 user2406 marmara ereğlisi var askeri kamp. Hiç tavsiye etmem sıkıntıdan 2 gün zor durduk. Hiç aktivite yoktu içerideki kantinler özelleştirilmiş ve daha pahalıydı. Zaten hep yaşlı kesim vardı biz çok sıkıldık orda. Bildiğiniz size ev veriliyor ya dışardan yiyeceksiniz ya da alıp orada kendiniz yapacaksınız. Diğer yerlerin konsepti farklı olabilir bilmiyorum. Antalyadaki daha güzeldir tabi . Bizde bu yaz antalya için otel rezervasyonu yaptırdık
user2406 yldrm12 bızde yaptırdıkta 4 gece 5 gun az gıbı gelıyor bı 5 gunde sıdede kamptamımkalsakmdıye duusndum baklaım hiçde bılgım yok kalanlar faln memnun ama