ayss1907 Yulaf unlu tarifler deniyorum bebeğime ama tadı afı neden acaba bozuk mı yoksa tadı mu böyle
123456777 ayss1907 bende pankek vs yapıyorum evet biraz acımsı bi tadı oluyor . Ben e bebekten alıyorum düzenli hepsi öyle.
ayss1907 123456777 o zaman iyi ya korktum bende o kadar meyvelerin içine katıyorum çok kötü yapıyor paket bittikten sonra daha alıcağımı sanmıyorum :( yulaf ezmesinden devam