Arkadaşlar benim de 6,5 aylık bebeğim var ve hemen hemen 4 aydır saçlarım oluk oluk dökülüyor ve hala da dökülmekte. Mental olarak çok yorulmuştum. Dermatologa dahi gittim. fakat araştırmalarım sonucunda değerleri yüksek olup saç dökülmesi yaşayan annelerle ve Değerleri düşük olup benim gibi saç dökülmesi yaşayan annelerle de konuştum. Bunun genel olarak hormonlarla alakalı olduğunu öğrendim. Ben en baştan viraminlerimi aksattım ve bu bi hataydı. Emzirme dönemi yaşanacak olan saç dökülmesi yani Telogen effluviuma ek olarak saçlarımın daha da dökülmesine neden oldum. Doğumdan sonra mutlaka vitaminlerin aksatılmaması şart bunu öğrendim. Kısacası değerler dökülmeye yardımcı ama emziren anneler olarak hamilelikte tavan yapan hormonların doğum sonrası kendi seviyesine gelmesi aşamasında saç dökülmesinin normal olduğunu kabullendim. Hormonlar için hiçbir ilaç vs yok. Sadece bu bi süreç. Sabredeceğiz. Evet yüzde 80 vs saçlarımızda azalmalar oldu açıklıklar var ama ben bir anneyim ve bunu kimse eleştiremez ve kendimizi her şekilde sevmeliyiz. İnanın deneyimli birçok anneyle konuştum ve dökülmeyi geçtim açıklıkların dahi toparladığını bunun kellik dökülmesi olmadığını ,üzülmemize değmediğini söylediler. Ben mental olarak daha iyiyim. Sizler de iyi olun. Bebeğiniz ve siz sağlıklıysanız en önemlisi bu. Sevgiler …🌸