meeerve beyazzkuguu hayır ücretsiz izindeyim merak ederek konuyu açmıştım bende. Siz nasılsınız kızınız alıştı mı? Yarım gün için başvurdunuz mu?
beyazzkuguu meeerve iyiyiö daha iyiyim diyebilirim çok şükür. Yarım güne kış şartlarında geçmeyi düşünüyorum git gel zor olur diye şu anda hava iyiykrn tayin günümü doldurayım diye çabalıyorum