hasananesi Arkadaşlar günlük kullanıma uygun ve kullanıpta etki gördüğünüz korseleri görsel olarak gönderebilir misiniz?
asena3265 hasananesi mistirik diye bir marka var hepsi ile trendyoldan bakabilirsiniz ben aldım memnunum
nurrr34 hasananesi bende külot şeklinde yüksek bel lazer kesim korsa olarak aldım en azından her zaman kullanmasamda ara ara elbiselerin altında güzel topluyor yanları ve göbekleri.
mutlu27 hasananesi ben de hala dusunuyorum karar verene kadar seneler gecer kendi kendine gecmesini bekliyorum galiba beni yormadan 🤣
123456777 Ben kullanmadım korse göbeğim kaldı ama sorun etmiyorum sporla toparlıyorum yavaş yavaş , üstte kalsın öneride bulunan olur muhakkak 🫠
hasananesi 123456777 5.ayımda olduğum için spor yapmaktan korkuyorum dikişlerimden dolayı, birde tatlıyı kesemiyorum
hasananesi asena3265 Hangi modeli görsel atabilir misiniz? Ben aynı markanın şu modelini aldım ama çok kullanamadım aşırı rahatsız
asena3265 hasananesi aşkında ben devamlı giymiyorum çünkü doğumdan sonra aşırı terlemeye başladım korse de ekstra terletiyor beni.Dışarı çıkarken kıyafetlerim içine giyiyorum geçen arkadaş maşallah 3 ay oldu doğum yaptığın ne güzel kilo vermişsin dedi halbuki son gördüğünden beri aynı kilodayıım korseye bağladım bu durumu
nurrr34 hasananesi doğumdan eve geldikten sonra belden bağlanan korse takmıştım hem dikişleri sıktığı için karnmda az ağrı oluyordu hemde topluyordu ana korseyi çıkardığında bir saat sonra eskigibi oluyodu. Düzenli ve devamlı kullanmadım onu