Bebeğiniz büyüdükçe iletişimi artacak. Bağımsızlığı artacak bu kaygılar yavaş yavaş azalır ama yok olmaz. Mesela aç mı diye sürekli endişe ediyordum ama şuan diyorum ki acikirsa gelir söyler.
Bebeğin ilk yılında sadece hayatta tutmaya odaklanıyoruz. Aman uyusun büyüsün, aman beslensin kilo alsın, aman hasta olmasın gibi ama iletişim çoğaldıkça herşey kolaylasiyor