Merhaba kızlar malumunuz şuan ki happy kids gündemimiz “geri çekilme yapıyorduk hamile kaldım” “prezervatifle korunuyoruz ama sonradan takıyordu hamile kaldım “ larla dolu ve maalesef ve maalesef ki bizde prezervatifle korunuyoruz ama eşime laf anlatamıyorum sonradan takıyo biz 5 senelik evliliğimizde ilk 3-3,5 yıl çocuk düşünmedik bu süreçtede hep bu şekilde korunduk ama şuan 1 yaşında kızmız var ve hamile olma düşüncesi beni korkutuyor geçenlerde ona söylemeden hap kullanmaya başladım görmüş ne olduğuna bakıp bana sormadan çöpe atmış 🙄🙄 e diyorum “ neden attın sen düzgün korunmuyorsun napabilirim “ diye diyo ki “ haplar hormonlarını bozuyo kullanma biz hep bu şekilde korunuyorduk çok abartıyorsun hem ilk çocuğumuz olursa olsun “ diyo bende 2. Konusunda çok kararsızım şuan kızım 15 aylık olursa zorlanır mıyım psikolojim kaldırır mı bilmiyorum tekrar hap kullanmaya başlıcam sanırım hangi hapı kullanıyosunuz ? Ben crazette kullanmıştım ama oda 30 günlük adeti tamamen kesiyormuş hangisini kullanabilirim ?