Burcuylcnfrt Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık balgamlı öksürük burun akıntısı var. Grip şuan çok huysuz uyku muyku yok napcağımı şaşırdım. Süreklide bu şekilde hasta oluyor acaba vitamin takviyesi mi yapmam şazım. Hastaneye götürmek istemiyorum malum. Bana yardımcı olurmusunuz napsam geçer rahatlar oğlum
Ahmetaysima Burcuylcnfrt benimkide ayni canim ya 6 bucuk aylik ve oksuruk balgam var cikaramiyir kusuyor 3 gundu hasta 3 gundur doktor doktor geziyoruz ama kusmasi iymis balgami atiyormus ilac tedavisine basladik simdi
Atikeemre14 Burcuylcnfrt benım bebegım 5 aylık bronsları dolmustu 3 doktora gıttım doktorlar gayet ıyı bır sıkkntısı yok dedıler benegım atesı 38.5 cıkıca mudahale etmek zorunda kaldılar bronsları dolmus dedıler ates dursurucu antıbıyotıge basladık burnunu sureklı 2 saatte fızyolojık suyla temızledım doktorun verdıgı havayı verdım fızyolojık suyla sureklı burnunu temızlekı genzıne akıp oksuruk yapmasın havuc suyu ıcır balgam sokucu ozellıgı var bırde ıhlamur kaynat cıceklerıyle hem sakınlestıryor hemde bogazını rahatlatıyor
[silindi] Bol bol c vitamini alması gerek meyve takviyeleri, tavuk ve et sulu limonlu çorbalar icirmeye çalışın. Duş aldırın, buharında tutun ve serum fizyolojik yapın. İnşallah toparlar bir an önce geçmiş olsun.