Göğüslerim vücuduma göre çok büyük gebelik doğum derken iyice büyüdüler hep küçültme ameliyatı olmak istiyordum ama işte bebeğim olsun emzireyim süt kanalları etkilenmesin diyerek erteledim. Olan var mı emzirirken sorun yaşadınız mı ya emzirme bittikten ne kadar süre sonra yaptırdınız merak ediyorum