Seyma_29_ zclk2026 merhaba.Kiziminda yüksek çıkmıştı ikinciye çağırdılar belki yanlışlık olmuştur diye bende direk kendi doktorumuza götürmüştüm herhangi bir sıkıntı çıkmamıştı
gokomelo zclk2026 evet yeni yaşadık bu durumu tekrar kan verdik ama öncesinde yüksek ihtimal düzelmiş çıkar dediler ve gerçekten bişey çıkmadı. Küvezde yatan bebeklerde besin yetersizliği olduğu için ilk kan alımında değerlerinde hata olabilirmiş.
beyzzsenturkk_ zclk2026 komsumun kızı yasadı yeni doğum yaptı 1,5-2 ay oluyor topuk kanında cıkmıs bebek tiroid ilacı kullanıyor hap seklinde onu ezip öyle yediriyor detayını bilmiyorum
zclk2026 Seyma_29_ tekrar kan verdiniz mi yoksa doktorunuz direkt ilk sonuca göre mi sıkıntı yok dedi
simseklivekalpli zclk2026 kan alınıp takibi yapılıyor dozaj ayarlanıyor. Normal geldiği zaman kesilir ama takipte olmaya devam eder muhtemel. Sonraki süreçleri ben de bilmiyorum
zclk2026 gokomelo benim bebeğim de bayağı küçük doğdu belki onun etkisi vardır inşallah bu sefer iyi gelir sonuçları teşekkür ederim