flowersssss Doğum yaptığım hastanede kadın doğuma gidebilirsiniz dedi zaten çocuk doktoruna sıra alamadım galiba hafta sonu olduğu için henüz doğum şeyi düşmedi sisteme. Kadın doğuma sıra aldım ama bakıyorlar mı acaba internette bakmaz yazıyo kafam karıştı
Dmt-01 flowersssss Biz çocuk doktoruna götürmüştük.kadın doğumcunun ilgi alanı değil çünkü ama belki insanlık adına bakıp yüksek mi normalmi söyler rica edersiniz bi
1cocukannesi_1 flowersssss bakmaz kimliği düşene çıkana kadar yada sisteme düşene kadar sizim kimliğinizle ve doğum raporuyla sizin adınıza çocuk doktoruna sıra veriyorlar danışmaya söylerseniz size hemen sıra vereceklerdir yeni doğanın önceliği var bekletmeden alıyorlar genelde
1cocukannesi_1 flowersssss ya sizin adınıza sıra veriyorlar yada bebek soyadınız şeklinde sisteme girip sıra veriyorlar ama mhrs vermiyor hastaneye gidip danışma yada vezneden yapmanız gerekiyor