balborsugu öyle yapacam ya psikolojim bozuldu.. bazende bişeye gel gel yapınca oluyor sanki ya. Çünkü del del diyo bişeylere böyle başı tam düşmüyorda çenesini gıdısına vuruyor. Baş düşmeleri nasıl olur bilmiyorum. Kızımın bu yaptığıda baş düşmesine mi giriyo acaba