ozgurkus Eylullmomss sanmıyorum neden alışkanlık yapsın ki ? Benim evimde var makinası ben serum fizyolojiği hava yoluyla veriyorum daha etkili olsun diye ve burnu hiç tıkanmıyor bebeğimin.
ozgurkus Eylullmomss eczaneden 130 liraya aldım bence çok yararlı bişey.Doktor tavsiyesi ile aldım ben hep lazım olacak çünkü hastalanınca hemen hava veriyorlar:/