3.5 yaşındaki kızım kreşe başladığından beri kaçıncı kez kulak enfeksiyonu ile başlayıp ilerleyen hastalıkları oluyo. Antibiyotikleri neden kendimiz hazırlıyoruz arkadaş ben aşırı panik atak oldum bu yüzden acaba ilacı ben doğru mu hazırlayamadım da çocuğun hastalığı düzelmiyo diye kendimi yiyorum. Böyle yani uzun zamandır başlık açmıyordum buna kısmetmiş🫣🥺