rumeysaaktug kızlarım 3 ay 18 günlüğüz kollarından tuttuğumda kendini kaldırıp oturmak istiyor kaçıncı ayda oturmaya başladınız merak ediyorum 💭
Minikkurbagam rumeysaaktug 3 ay 21 günlük bizimki de 3-4 gündür oturmak istiyor sürekli kafasını kaldırıyor bende ne yapsam bilemedim
durbakalim rumeysaaktug doktorum kendisi oturtabilirsin artık demişti, bende kısa kısa oturttum ilk zamanlarda.
annisoldum rumeysaaktug benim oğlumda 3 ay 14 günlük 3.ayın başından beri ana kucağının demirinden tutup kendini kaldırıyor ara sıra kucağımda oturtuyorum ama hiç yastıkla destekli oturtmadım. Çarşamba aşı için gittiğimizde sormayı düşünüyorum bakalım oturt derse oturtucam inşallah 🥹🥹
seydaakbahar rumeysaaktug benimki de 3. aya girdiğimizden bu yana, emzirme minderinde öne doğru kaldırıyor kendisini.. daha çok erken diyorum ama dönmeye de başladı.. bilmiyorum
ruvyy rumeysaaktug bunlar çok normal benim oğlumda öyleydi merak ediyor etrafı tam görmek istiyor. ben destek olarak yastık koyuyordum arkadına. parmaklarından tutup kaldırıp 1-2 dk tutuyordum hem egzersiz gibi oluyor hemde istediği oluyordu 4. aydan itibarende destekli bir şekilde oturtmaya basladım
alpaslanmom_ rumeysaaktug daha erken 4.ayın sonunda 5.ayın başında ek gıdaya başlarken mama sandalyesine oturarak başlamıştık
Kitsu Benim bebeğim de çok erken oturmak istiyordu o aylarda. Canlı destekli oturabilirsin demişti bizim doktorumuz. 5 aya kadar kucakta kontrollü kısa süreli oturttum. Sonra kendi oturdu zaten
pudu Ayda başlattım kucağımda oturtmaya 5. Aydayız destekli kanepede falan oturtuyorum şuan doktora sormuştum çok uzun süreli oturtmayın onun dışında sakıncası yok oturabilir demişti bir sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar
rumeysaaktug pudu bende öyle yapmayı düşünüyorum canlı destekli oturma yapacağım arada kucağımda bide ellerinden tutup oyun gibi