Bi haftadır gündüz uyanıklık süresi çok kısa 20-30 dk olunca esnemeye gözü kızarmaya başlıyor uyku huysuzluğu yapıyor mecbur yatırıyorum 40dk-1 saat arası uyuyor uyanınca tekrar 20-30 dk sonra tekrar uyku istiyor sürekli huzursuz gaz sancıları nerdeyse bitmişti o da tekrar başladı bu haftada atak var mı atak olsaydı tam tersi uyku istememesi gerekmez miydi