Altınları satıp araba almak mantıklı mı bilemedim çünkü altınları satarsak Arabanın sigortası bitmiyor ,yag bakım motor bakım ,lastik değişimleri, çok sıkıntıları çıkıyor arabanın yani geçen sene Ben bir bileziğimi eşime verdim 120.000 bin ’degerinde şu an o bileziğim satmasaydım 300.bin değerinde olacaktı ama araba sadece 100.000 bin artmış bilemedim.
Geriye kalan altınlarım ile araba modelini yükseltsek zarar da oluruz, siz ne düşünüyorsunuz?