kitapsever_ Çok mu kısa kızlar doktor çok kısa dedi kilosu da 11 buçuk diğeri de 2 aylık 55 cm 5 kilo
sarapchanel kitapsever_ benimki 18 aylıkken 80 cm di normal dedi sizinki de normal olabilir ama genetik de önemli
kitapsever_ sarapchanel bende araştırdığımda normal denildi ama doktor boyu 90 cm olması gerekirdi dedi çok kisa kalmış dedi kan fln aldi diğer bebeğime de kısa dedi moralimi bozdu ya
kitapsever_ organikirmik bencesine sencesi yok tabi ama burda da yaşıtları olduğu için sormak istedim çevremdeki herkeste Kisa diyor doktorda 90 cm olması gerekirdi dedi
kitapsever_ Layddiana herkes aynıymış nie olmusuz konuştu anlamadım ya canımı da çok sıktı pat diye konuşuyorlar de
kitapsever_ [silindi] kendisi de bilmiyor mu ama direk pat diye çok kısa dedi yaşıtlarıyla aynı değil 90 cm olması gerekirdi dedi
UrbanMom kitapsever_ oglum 18 aylikken 82 cmdi doktor kendi persentiline göre gayet iyi dedi. Persentilde 50de gidiyor boyu.
sarapchanel kitapsever_ moralinizi bozmayın her bebeğin gelişimi farklı genetik de etkili ya da erken doğum vs,
organikirmik kitapsever_ yok sizin için demedim doktor için dedim. 18 ay persentil tablosuna göre 50-75 arası bi yerde bebeğiniz ortalama yani. 18 ayda 90 cm 97 persentile denk geliyor 🤷🏿♀️ doktorunuz delirmiş dmgkf
kitapsever_ [silindi] bende ilkez geldim eşimle şuan hastanedeyiz bebeklerimi getirdim direk böyle söyledi ailede kısa kimse de yok bizde uzunuz