Deletedmom110 Evet öyle denebilir,Yani ben ona uyuyorum doğduğundan beri hiç ekstra bir şey yapmadım. 2.aydan sonra geceleri uzun uyumaya başladı hep emerek uyur.Sonradan saatler çoğaldı,arada bir kalkar emer uyur ama genel olarak kalkmıyor 7-8saat aralıksız uyuyor.Sallama durumuna ben hiç girişmedim zorluk olur diye.Pışpışla ya da başka bir şeyle uyutmaya hiç çalışmadım sadece uykusu gelince emiyor dalınca yatırıyorum.Spontane gelişti açıkçası öyle söyliyim.İnşallah sizin yavrunuzun da gece uykuları uzun olur🙏🏻❤️