Bende cok cektim o durumdan . Bebeğimin sürekli boğazına kaçıyordu süt. Cok yöntemler denedim ama son çareyi uzanarak emzirmekte buldum. Reflü yatağına yatırıp yanına uzanarak emzirdim uzun bir süre bu şekilde yaptım. Dışarda da sağarak biberonda verdim