mombabe Hamur kurudu semsert. Ve asla kapağı açık bırakmadım. Düzelir mi acaba? Neden oldu sinirlendim yani 1 ay bile olmadı alalı.
Dmt-01 mombabe valla bizde iki yıl önce aldığım var olduğu gibi duruyo.geçenlerde kızım oynamak istedi bende kontrol edieyim dedim epeydir oynamıyordu çünkü baktım gayet iyi durumdalar.bi yazın bakalım belki bi yolu vardır.
Pamukhanim_ mombabe bizimkinde de bir sorun yok 4 aydır kullanıyoruz hatta bazen kızım açık unutur bilemedim neden olduğunu
Pamukhanim_ mombabe olabilir geçen ben kuflendi sanmıştım bir arkadaşım su ile temas oldumu diye sordu kinetik kum yapışmış
_YanakReisinAnnesii mombabe Ben oyun hamurlarını kutusuna ıslak mendile sarıp koyuyorum bu şekilde hiç kurumuyor.
usenmedimyaptimbirvelet mombabe benimkide kuruyor ki zaten bizdeki hamurlar öyle aylarca dayanmıyor bile hepsi karıştırılıp kaderine bırakılıyor😏 sadece oynanmadığında kaya tuzu ortaya çıkıyor bir de kullanmadığım hamurları buzluğa koyuyordum
myarenb mombabe bunlar organik olduğu için buzlukta saklanması gerekiyor. ben hiç sorun yaşamadım bugüne kadar
Minikkalbinannesi mombabe bu markanın oyun hamurunu kullanmadık ama kinetik kumu harika çok beğeniyoruz biz 🌸