Günaydın kızlar adetime beş gün varken eşimle korunmasız bir ilişkimiz oldu şu anda da adetim dört gün gecikti toplam dokuz gün oldu yani ben iki gün önce test yaptım negatif çıktı hani zaten bunu tahmin edebiliyordum ama adetim geciktiği için yine de yapmak istedim yani gebelik ihtimalin düşük olduğu bir zamandı ben oluşmayacağını düşündüm yani bebek istiyoruz ama bu ay olmaz gibi tahmin etmiştim adetim hala gelmedi dört gün oldu yani merak ettiğim acaba o zaman tutmuş olabilir mi tam yumurtlama zamanına denk gelmiyordu çünkü yine de tekrar bir test yapmak için adetimin biraz daha geçmesini bekleyeceğim 10 gün falan