Kızlar iyi günler ben 3,5 ay önce doğum yaptım 1 aya yakındır cerazette hap kullanıyorum ama 2 gün önce regl oldum hala devam ediyor bu normal mi? Normalde ben bu hapı kullanırken regl olmayacağımı zannediyordum ve ara vermeden kullanmaya devam ediyorum. Kullanıp olan varmı ve ara vermek gerekiyor mu