Merhaba oglum tam 14 aylık ve ben hastalandım doktor antibiotik olmadan iyileşemeyecegimi söyledi. Bunun ama bebişe zararlı olmasından korkup ben de artık emzirmeyi kesmeye karar verdim zaten azaltmaya başlamıştm günde sadece 2 kere emiyordu gece de 2. Ama çok mu erken gün boyu yemeklerle sadece doyar mı emin olamıyorum. De am sütünü de asla içmedi bu konuda yardımcı olabilecek varmı en azından fikirlerinizi öğrenmek isterim