mzgnysf 7 aylıkken kızım arkadasım çay kasıgı ucuyla agzına bal vermişti o an biraz büyük bir tepki verip doktoruma ulastım, balın içerisindeki bir maddeden dolayı 1 yasına kadar yasak deniyormuş aslında yasak olması ülkemizle alakalı bir durum değil Amerika da ortaya çıkan baldan kaynaklı ö.. Yüzündenmiş Türkiye’de bu zamana kadar öyle bir vaka görülmemiş ama vermemek tedbirli olmak gerekir demişti sadece takip ettim bir sorun çıkmadı sizde 11 aylık olmuşsunuz zaten yasınıza birşey kalmamıs bir sorun olacagını sanmiyorum