Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var. Bebeğimin süt alerjisi var bağırsak tepkili. Kaka yapmada zorlanıyordu baya ıkınıyor ben dizime oturturdum ancak o şekilde kakasını yapardı gürültülü bir şekilde, ben de Tavsiye üzerine Klaire labs aldım. Alerjik bebeklerde baya iyiymiş. 4 gün olacak kullanıyorum bu süreçte kaka sayısı günde 2-3 beze çıktı. Bu sabah işte Emzirdiktwn sonra 2,3 defa üst üste kustu ve aynı zamanda üst üste kaka yaptı. Nedeni sizce bu probiyotik midir yoksa başka bir nedeni mi var yardımcı olur musunuz 🙏