Merhaba bebeğim 20 aylık oturma kısmının en yüksek kademesinde otursa olur mu ? Yani bacakları uzun mu gelir yoksa rahatça sürebilir mi tam olur mu sipariş verdim ama doğru mu yaptım bilmiyorum 🫠 20-21 aylık olup oturaklı yeri kullananlar var mı acaba ? Oğlum sanırım 82 yada 84 cm olması lazım