Kızlar bebeğim 27 aylık sürekli yanında olayım her an yanında kalayım istiyor, hep beraber oyun oynayalım tuvalete beraber gidelim. Önceden kendi kendine oyun oynardı şimdi hiç oynamıyor ben yanından kalktığım an oyun bitiyor peşimden geliyor bu durumu yaşayan var mı? Geçiyor mu?