Kızlar benim 6,5 aylık bebeğim var. Doğumdan beri hep anne yanı park yatağında yatırdım. Ama bu 4. Ay gelişim sıçraması olunca hep bizim yatakta uykuya geçiyordu sonra kendi yatağına koyuyorduk. Sıkıntı da olmuyordu. Ama 1 aydır falan geceleri uyanıyor ağlıyor (açlıktan değil) bizde çözümü yanımıza alarak bulduk. Çünkü yanımıza alınca susuyordu uyuyordu hemen. Artık o kadar yoruluyoruz ki bir kaç gündür hiç kendş yatağına koymuyoruz bizim yatakta uyuya kalıyor öyle de bırakıyoruz uyanmasın diye. Aslında bebeğimle bir arada uyumak hoşuma gidiyor bir yanım diyor bunun tadını çıkar büyüyünce bir daha seninle uyumak istemeyecek. Diğer yandan çok sıkışıyoruz yatakta ve bebek alışırsa bir daha hiç kendi yatağına geçmek istemez diye korkuyorum. Ne yapsam bilemedim bir yanımız istiyor onunla sarılarak koklaşarak uyumak diğer yanımız korkuyor alışır ve bırakmak istemez diye. Eşimin yeğenleri var mesela onlar 5 ve 8 yaşında ikisi de halen anneleriyle uyur aynı yatakta. Öyle bir şey de olsun asla istemem.
Sizde süreç nasıl? Bebeğinizle ne kadar süre aynı yatakta yattınız ve yatakları ayırmak sonrasında zor mu oldu?