Annemi bildim bileli bel fıtıgı var ve ara ara zorluyo dr amelıyat olursan kalkamassın masada demişti bi zamanlar,şimdi gene agrısı oluyo dr gitti doktor fizik tedavi demiş kireçlenme varmıs,önerisi olan yazabılırmı?,nerdeki giizk tedavi iyi gelir devlet özel hiç fark etmez,yada karışım ilaç vs şeylerde olur,Allah herkese şifa versin🙏