Merhaba. Zor durumda kalmak diye bir şey yok esasında. Çocuk bakmanın her anı zaten zor. Kendi konfor alanınızdan biraz daha fazla ayrılıp ekran vermeyi tamamen bırakın. Çocuk kitaplarının yanı sıra kendiniz için de kitap okuyun. Dili doğru kullanmak, doğru öğretmenin ilk adımıdır. Olumsuz bir eleştiri olarak söylemiyorum, yorumlarınızda klavyeye mâl edilemeyecek türden yazım hataları var. Kitap okumak bunun için de en kısa ve net çözüm yoludur. Sesli okursanız bebeğinizin de çok hoşuna gidecek, dile kulak aşinalığı oluşacaktır. En azından 3 yaşına kadar kendinizi biraz daha sıkmalısınız. Şu an tek tük kelimesinin olması anormal bir gelişim göstergesi değil, o ayrı bir konu. Kolaylıklar dilerim.