betulseyma60 Kızlar benim bebeğim 9 ay 27 günlük sadece anne sütü alıyor ve ek gıda alıyor ama günlük kakayı çok yapıyor bazen 5 i bile buluyor fazla değilmi sizin bebekler nasıl acabaaa
cikolatatatlisi betulseyma60 günde bir maksimum iki kere yapıyor ishal olabilir bebeğiniz bağırsak florası ile ilgili de bir sorun olabilir mutlaka doktorunuza danışın
cikolatatatlisi betulseyma60 bi arkadaş diş döneminden olabilir demiş biz de diş dönemindeyiz tam 9 aylık bebeğim ancak bu bağırsak sorunı farklı bir şey
betulseyma60 beysenyil bencede fazla ama diş dönemindeyiz ondan olabilir diyorum üst üste diş çıkarıyoruz doktorada sormadım