ozgat6060 göz akıntısı bizde de var ya enfeksiyon olabilir diye damla verdi kullanıyorum 3. Haftaya döndü akıntı tam geçmedi azaldı baya çapaklanması geçti şükür ama akıntı az da olsa var göz pınarına masaj da yapıyorum arada çayla da siliyorum demlenmiş beklemiş çayla sizde deneyin doktor yapabilirsin demişti