alpi_ 23 günlük bebeğim var dün akşamdan beri toplasanız 3-4 saat o da memede ki hali ve yataktaki uykuyu sayarsak uyudu gazı olsa ortalığı birbirine katar diye düşünüyorum ama yatağa koyduğumda tık uyanıyor neden sşzce
nnoktaa alpi_ sıcak kucağınızdan soğuk yatağa geçtiği için olabilir. Benim oğlum da o dönem sürekli üzerimde uyurdu. Çareyi ince bir minderde buldum. Annem içi pamuk dolu dikdörtgen bir minder yaptı aşırı ince. Emzirirken onun üstünde tutuyordum. Yatağına koyarken onunla birlikta koyup bir süre yatağın üzerine eğiliyordum sıcağım ve kokumu kaybetmesin diye.
ahfjpeoejdn alpi_ sizin kolunuzu arıyor, kucağınızdaylen üzerinizdeki kıyafeti çıkartın, ona sarıp yatağa koyün. Sizin kokunuzu aradığı ve soğuk yatak olduğu için uyanıyor. Kıyafetinizle koyunca sıcak ve sizin kolunuzdan uyur
Poncikkkk alpi_ ya bizdede böyle 6 aylık bebeğim kucakta uyuyor sorun yok yatağına koyunca yada başka yerdede yatırsam uyanıyor
pag Daha nasıl uyuyacağını bile bilmiyor ki annesi ilk 4 ay karmankarışık oluyor herşey,benim kızım sarılıktan hiç uyamazdı uyanması için neler yapardım.Üzülme herşey değişecek rayına oturacak
gzaydnlgm_034 Kokunuz gittiği için uyanıyordur.. kullandığınız gögüs pedini veya tişörtünüzü yakınına koyun kokunuzu alsın ben öyle çözüm bulmuştum.. çok çabuk geçiyor bu günler sağlıkla büyüsün..
avkatanne bende 14 aylık versiyonu var. bizim yatakta yatıyo artık saldım. birlikte bizim yatağa giriyoruz, uyuyunca çaktırmadan kaçıyorum. hareket etmemiş oluyor sıcaklığı bozulmuyor.
eslem5 alpi_ direk kundak yapin öyle uyutun emziriken altında battaniye ile emzirin yatağa battaniye ile koyunki sıcaklık gitmesin benimki 14 aylık halen yatağa koyunca uyanıyor soğuk yatak çünkü bu yöntemle duzeldi
hifasel alpi_ aynı dert bendede var canm benimkide 26 günlük memede uyuyo ama beşiğine koydugum an uyanıyo ve bes dk sonra filan aglamaya başlıyo ama benm benegimde gaz sorunuda var belkş ondandır
seher178 alpi_ oğlum öyleydi 9. Ayda uzamaya başladı ne cektim be 3 saat oturur kucağımda uyutur dün memede uyuduklari için öyle olurmuş bide gazdan
nibozog alpi_ bizde öyleydik fön makinesi sesi açarak uyuttum yatağa yatırınca 2-3 dakka aralıklarla kademe kademe kıstım sesi. 4 ayı geçtik bazen hala aynı yöntemi deniyorum.
umayim54 alpi_ benimki 8 aylik doğduğundan beri böyle diyebilirim mecbur ayakta sallamaya alistirdim öyle yavaşça yatırıyorum ama en ufak sese uyanır doğduğunda da yoğun bakımda yattı 5 gün, erkende doğdu o yüzden normal gibi bizi aramaları
momica alpi_ sıcaktan soğuğa geçiyor ve kokunuzu arıyor bn yanına üstümde o an ne varsa cıkarıp koyuyordum hem sıcak hem koku ama kameradan sürekli gözetliyordum yüzüne çekebilir Allah korusun ama o dönem uyku sorunumuzu çözdü sonra da uyku arkadaşı aldım yine bedenime sürtüp sürtüp koydum su an o tavsanı olmadan uyumaz