dryglnc İlki yeni yaptırdığım ikincisi geçen seneki. Farklı olsum sarılar dipte kaldı daha doğal olsun dedim ama pişmanım🥺
nnoktaa dryglnc çok anlamam sizi üzmek istemem. Beyaz tshirtlü güncel olan ise yeni boyanmış gibi durmuyor. İlk baktığımda öncesi sonrası gibi algıladım. 😟
HeeSenCokBiliyon dryglnc yani üzmek değil niyetim amaa ilki gerçekten güzel olmamış 2.resimdeki çok daha güzel ve modern dee üzmeyin az kkullanıp değiştirirsiniz önemli olan yüzünüze ten renginize yakışması saç bu uzar kökü sizde 😅🫶🏻