queen14 ay çok mutlu oldum maşallah maşallah küçümenciğiniz daha huzurluysa ne mutlu.. Bizim de öyleydi gazı devam ediyordu ama içtikten sonraki huzursuzluğu kalmamıştı. Gaz için de emzirdikten hemen sonra dik tutup sırtına pat pat yaparak gazını mutlaka çıkartmaya çalışıyordum ama yetersizdi o yüzden metsil gaz damlasını altı saatte bir sekiz damla verdim iyi geldi. genelde işe yarayıp yaramadığı bir haftaya belli oluyormuş. Bizim artık ağlamalarımızın sebebi uykusuzluk uykuya geçemiyor onun dışında gaz ve hazım problemimiz kalmadı çok şükür. Sizin de işinize yaramış olması o kadar iyi hissettirdi ki çok mutlu huzurlu olun inşallah 🙏🏻😭