maryyt bebeğim Prematüre düzeltilmiş 3 aylık kronolojik 5 aylık olduk bu ay biraz geçti diyebilirim. Onun dışında her altını açmada masaj, yağlar, Damlalar hiçbir işe yaramadı bence. En son prebiyotik kullandık o mu düzene soktu yoksa vakti saati mi denk geldi bilmiyorum. Doktorumuz bir sabah uyanacaksınız ve gazı olmayacak demişti, pek öyle olmadı bazen zorlandığı zamanlar oluyor ama nispeten iyi.
Ben çok hazlı olup ıkındığı zamanlarda zeytinyağı, gaz damlası veriyordum, yağ ile masaj yapıp ısıtarak kiraz çekirdeği kemeri ve ayakkabısı giydiriyordum kombo yani rahatlıyordu ama bir kaç saat sadece. Bu arada zeytinyağımı yoğun bakım doktorumuz önermişti bağırsak düğümlenmesi olmasın diye soğuk sıkım olması gerekiyor ve bir damla kadar veriyordum çocuk doktorumuz da verebilirsiniz demişti, kendi doktorunuza danışın lütfen