Minikprenses_1 Kızlar oğlum bazen sinirlendiğinde kafasını yere yada duvara vuruyor bu durumu yaşayan var mı bu ay için normal mi yani üzülüyorum böyle kendine zarar verince
ozdenizzz Minikprenses_1 benim arkadaşımın bebeği uzun bir süre öyleydi ve taaak diye kendini arkaya atıyordu bir dün yine yaptı biz şok olduk eyvah falan baktık annesi yerinden kıpırdamadı ve dedi ki ne zaman ben eyvah diye yanına koşmayı bıraktım o zaman bu davranışları azaldı sonra da kesilmiş.
ikiprenses_annesii Minikprenses_1 Benim kızımda 20 aylık istemediği veya kızdığı bişey olunca direk kendini yere atıyor çarşaf gibi seriliyor bide bakıyor kendini atmadan yere müsait mi diye yer😂 kız çocuğu
minnosbirkiz Minikprenses_1 bebeğim 17 aya yakın, aynı şeyler bizde de yaşanıyor, bazen ilgi çekmek için yapıyor, bazen sinirlenince, ortaya karışık kendisini sağa sola atıyor, bazen eliyle kafasına vuruyor 😄
eylulbebesi_ Minikprenses_1 ay beni çıldırtıyo sinir oluyorum yer mekan zaman farketmiyo dışarda bile kendini yere atıp kafasını vuruyo geçenlerde morarmıs artık inşallah hemen geçer
LadyNiss @Minikprenses_1 oğlum 18 ay 11 günlük aynı durumu ara ara yaşıyoruz sanırım dönemsel bebeklerde bu durum
ogretmenanne2024 Minikprenses_1 benim kızımmmm hanımefendiye birşey söylenmiyor hemen kendini yere atıp kafasını vurmaya başlıyor bide parke olursa halıdan tarafa kayıyor🫠🫠hele uyku düzenini hiç bahsetmiyim🥺🫣
ozlem34_936_ Minikprenses_1 18 aylık oğlumda uzun zamandır bu şekilde. Bişeye kızdığında vs illa bi yere vuracak bişey atacak en olmadı kafasını yere vuruyor yani bir şekilde sinirini çıkarıyor. Başlarda çok moralim bozuluyordu ama alıştım galiba artık
ecempeker Minikprenses_1 kendine vurmuyor ama bizlere vurmaya çalışıyor izin vermihoruz ama burnumu kırıcaktı birgün nerdeuse kaşla göz arası saldırıyor yani geçen bayramda mı ne bir sinirlendi oyuncaklarına nasıl vuruyor cubukla felan dedim nolıtor bu benim cocuğum olmaz yani okuduk üfledik hep anca duruldu
pimpiriklianne43 Minikprenses_1 bi ara oğlumda yapıyordu hic tepki vermedik çünkü biz yapma dedikçe inadına yapıyor şimdi unuttu şimdide bağırmak öğrenmiş hemen bağırıyor kizinca😁
nazligiz Aya yeni girdik düzeltilmiş 16 aynı şeyleri yaşıyoruz hayır olmaz dediğim her şeyde önce çığlık sonra kendini yere atıyor yuvarlanıyor ya da küser gibi başını yere koyup duruyor 😂😂