ozkorsan bir sorun olmaz normal su ile güzelce yıka ama sonrasında kupkuru yapman önemli , göbek bağı nemli kalırsa enfeksiyon kapabilir . Göbek antiseptikleri var ama bazı doktorlar tavsiye etmiyor onu , göbekte sonradan kanama pis koku akıntı olursa da doktora git