Kızlar oğlum 7 aylık ve biz 4.5 aylıkkenden beri böbrek kumu ile uğraşıyoruz. 6. Ay itibariyle de dişlerimiz çıkmaya başlamıştı. 2 tane çıktı şimdi üstten de çıkarmaya çalışıyoruz. Sürekli kakasını yapıyor günde 5-6 kez. Şimdi şöyle bi durum var 4.5 aylıktan beri benim çocuğum toplam 1 kilo bile almadı. Kilosu iyi Allahtan önden gidiyormuştu ama bu ay mesela hiç almadı aksine vermiş olabilir. Bu normal mi ? Biz ek gıda ağırlıklı beslenmek zorundayız. Çünkü doktorlar böbrek taşı oluşmasın diye mamayı azaltıp gerekirse kaşık mama ile desteklenip ek gıda ağırlıklı beslenme şeklinde olması gerektiğini söylemişti. Ama bu sefer de ne yedirsem de kilo almıyor. Sizce normal mi ? 7 aylık 8.5 kilo bile değil