Kizlar Evform isminde bı siteden masa takımı aldım fakat 35 gün oldu hala gelmedi masa sürekli su gün bugün diyerek otelediler bizi içinizde böyle bı sıkıntı yaşayan oldu mu ne yapmalıyım bu süreçte yardımcı olur musunuz siparişi iptal edin diyorum etmiyorlardı telefonu suratıma kapatıyorlar