İyi geceler güzel Anneler🖤 Kızım 8 ay 23 günlük. Sekizinci ayına girmesi ile birlikte birçok şeyi değişti: Emmesi, beslenmesi, uykusu, vs. Gece uykusuna 20.00 - 20.30 gibi emerek geçiyor. Daha sonra ben saat 23.00 gibi ve gece 02.00 gibi rüya beslenmesi yapıyordum. Fakat bebeğimi artık rüya beslenmesi için kucağıma aldığımda başta iyi emiyor fakat memeyi çabuk bırakıyor ve sanki uykusunu böldüğüm için bana sinirleniyor. Bazende uyanıyor. Araştırdım 8-9 aylık bebekler ağlayarak uyanmıyorlarsa artık gece beslenmesini kesebilirsiniz diye yazıyor. Hatta geceleri 12 saate kadar beslenmeden uyuyabilirlermiş. Saat 20.00’de uyuyan bebeğimi sabaha kadar aç bırakmak içime sinmiyor. Sizce ne yapmalıyım. Gece beslenmesini / rüya beslenmesini kesmeli miyim? Bu arada gelişimi kilosu boyu herşeyi normal çok şükür.