Kadın doğumdan randevu alıyorsunuz o size aile planlamasına yönlendiriyor orada taktılar başka bir işlem olmadı resmi eş onayına ihtiyaç yok çatı muayenesinden dolayı travma ile gittim ama hiç korkulacak gibi değilmiş şiddetli bir regli ağrısı gibi ne eksik ne fazla 2 dakika kadar sürüyor sonrasında biraz sırt ve bel ağrım oldu bir ya da iki hafta kadar aşırı aşırı değil hafif başka da birşey olmadı hormonsuz taktılar herhangi bir ücret ödemedim