zehra0668 Merhaba hanımlar yeni sezeryan doğum yaptım aranızda yeniyim bebeğimi emziriyorum ama çok acılı bi emzirme bugün 5. Gün meme ucum kanamaya başladı şimdi emzirmekten korkuyorum ama emzirmek istiyorum bana ne önerebilirsiniz acil yardıma ihtiyacım var
betam zehra0668 geçmiş olsun ilk önce 🌸 Daha yeni çıktım o dönemden 2 aylık bebeğim ama kötü günlerdi sırf bu meme olaylarından dolayı Ağlayarak doktora gitmiştim. Doktorun dediği şöyleydi Çok normal bir süreç sürekli emzir kan gelse bile emzir demişti ( Mastit olma ihtimali ine karşı) ama çok kötüydü yani benim için Lansinoh kullandım ama ucuna bişey denmemesine dikkat ettim kapak kapattım Tahin üstünde biriken yağı sürdüm Ve zeytinyağı sürdüm Belli bir süreden sonra kendiliğinden geçti İnşaşlah kısa sürede atlatırsınız 🌸
jdjdkdkdk zehra0668 Garmastan pomat krem kesinlikle tavsiye ederim hem yumuşatıyor hem yaralara iyi geliyor benimde başta çok kötüydü göğüsüm onunla kurtuldum, tek kötü yanı sürdükten sonra silmek gerekiyor göğüsteki kremi bebeği emzirmeden önce
hamilesavi Selam canım öncelikle hayırlı olsun anneliğiniz🌷 bu sorunu herkes ilk zamanlar yaşar genelde biliyorum çok zor. Bana da çok farklı önerilerde gelenler oldu. Bana iyi gelen şuydu: gümüş kapak alıp içini kendi sütümle doldurup kapatıyorum. Sütümüz onarıcı özelliğe sahip. Nemli tutmak gerekiyor kuruyunca yara oluyordu. Ve mutlaka bebeğin doğru pozisyonda emsin, kahverengi bölgeyi tamamen ağzına alsın
zehra0668 hamilesavi teşekkür ederim pozisyon da sıkıntım yok tamamen alıyo hepsini gümüş kapağı hemen alıp denicem çok teşekkür ederim 💕
gulsahh0 Öncelikle Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun bebeğiniz, çok acil bir gümüş kapak edinin. Kolastrumdan sonra kahverengi kırmızıya yakın bir süt gelme durumu olmuştu hemşireler olabilir normal demişti ama eğer sizinki direk kansa bilemicem bebeğe zararı olur mu ama burda sizin canınızın acıması da sütün devamlılığı açısından çok önemli göğüs ıcu kremini sürüp hemen gümüş kapak kapatın
zehra0668 gulsahh0 Amin Allah razı olsun sütte değil bildiğiniz meme ucum çatladı ve kanıyor hem bebek kanı emmesin istemiyorum hemde çok acı veriyor şuan elimde lansinoh krem var onu sürdüm yarında gümüş kapağı alıcam göğsüm acıdığı için emzirmekten korkuyorum teşekkür ederim 💕
zehra0668 betam teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun atlatabilmenize çok sevindim inşallah bizde atlatırız bu sorunu sadece acı olsa bi şekilde sabrederim ama çatlak ve kanama korkutuyor beni inanın ağlayarak emziriyorum yada emzirmekten kaçıyorum şuan lansinoh krem sürdüm yarına ne olucak bakalım ilk başta sürdüğümde bebeğim memeyi almak istemedi o yüzden bırakmıştım kremi tahin yağı sürüyorum devamlı kapak hiç aklıma gelmediği için streç kestim üzerine kapattım ama çatlağa ve kanamaya engel olmadı tahin yağı inşallah atlatırım teşekkür ederim 💕
zehra0668 jdjdkdkdk şuan zaten emzirmekten korkuyorum ve sağım yapıp veriyorum bu kremi de deneyebilirim Peki sağım yaparkende bu kremi silmek gerekli mi
jdjdkdkdk Gümüş kapak kremli göğüste kullanılmaz hem krem sürüp hem gümüş kapak kullanmayın , bir emzirme krem bir emzirme gümüş yapabilirsiniz illa kullanmak istiyorsanız , yoksa çokta işe yarayan bir şey olduğunu düşünmüyorum ben